Samodzielny Specjalista ds. Kadr i Płac / HR

Miejsce pracy: Gdańsk

Human Focus

Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy działającej w branży przemysłowej poszukujemy kandydatów / kandydatek na stanowisko

Samodzielny Specjalista ds. Kadr i Płac / HR

Zakres obowiązków:

  • Zarządzanie kadrami i procesami zarządzania zasobami ludzkimi przedsiębiorstwa – w tym:
    • współtworzenie i realizacja strategii w tym zakresie
    • Wsparcie kadry zarządzającej w aktywnościach związanych z rozwojem i komunikacją wewnętrzną, rekomendacja i wdrażanie metod zarządzania personelem,
  • Prowadzenie dokumentacji związanej z nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami kodeksu pracy i rozporządzeniami
  • Obsługa kadrowa i naliczenie wynagrodzeń pracowników,
  • Nadzór nad terminowością badań lekarskich pracowników; wystawianie skierowań na badania lekarskie,
  • Zarzadzanie procesami dotyczącymi szkoleń pracowników
  • Tworzenie budżetu wynagrodzeń oraz monitorowanie jego realizacji (plan zatrudnienia, plan wynagrodzeń, plan szkoleń)
  • wdrożenie programu oceny stanowisk, wycena stanowisk, analizy dotyczące struktury zatrudnienia, procesy rozwoju,
  • Bieżące monitorowanie, inicjowanie oraz wdrażanie usprawnień w zakresie dotyczącym przetwarzania danych osobowych
  • Koordynacja procesów rekrutacyjnych i wdrożeniowych,
  • Kształtowanie kultury organizacyjnej i wspieranie rozwoju kultury przedsiębiorstwa w oparciu o wartości
  • Koordynacja działań związanych z RODO – Pełnomocnik ds. RODO

Wymagania:

  • Co najmniej 4 lata pracy w zespole zarządzania kadrami, samodzielnego zarządzania kadrami
  • Wykształcenie wyższe, kierunkowe
  • Praktyczna znajomość języka angielskiego
  • Doświadczenie w pracy z budżetem,
  • Praktyczna wiedza z zakresu prawa pracy, rekrutacji pracowników, rozwoju oraz ocen pracowniczych,
  • Doświadczenie i praktyczne umiejętności w naliczaniu płac
  • Znajomość obowiązków wynikających z RODO i innych krajowych oraz międzynarodowych regulacji prawnych w zakresie ochrony danych osobowych
  • Znajomość obowiązków dotyczących dokumentacji BHP,
  • Umiejętność współpracy z innymi działami , wspieranie kierowników w zarządzaniu zespołami i budowania relacji, umiejętność rozwiązywania problemów,
  • Znajomość programów płacowych
  • Samodzielność w działaniu oraz umiejętności bardzo dobrej organizacji pracy.
  • Odpowiedzialność, dokładność,
  • Gotowość do podróży służbowych – firma zlokalizowana w 4 miejscach w Polsce

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Wynagrodzenie podstawowe 5 500 – 6 500 PLN Brutto
  • Wynagrodzenie dodatkowe
  • Możliwość dynamicznego rozwoju oraz wpływu na tworzenie i realizację strategii ZZL

Jak aplikować:

Osoby zainteresowane szczegółami i udziałem w procesie rekrutacji zapraszamy do kontaktu i aplikowania na adres: rekrutacja@humanfocus.pl z dopiskiem „Samodzielny Specjalista ds. Kard i płac / HR w tytule wiadomości. Odpowiemy na każdą wiadomość.

Firma Human Focus Sp. z o.o. widnieje w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod nr 7910 i od 2011 roku dostarcza kompleksowe rozwiązania rekrutacyjne.