- Twoja firma osiągnęła sukces – przychody rosną, przybywa pracowników, organizacja się zmienia
- Bieżące obowiązki przytłaczają, brak jest czasu na planowanie przyszłości
- Przydałby się w Twojej firmie impuls rozwojowy, świeże spojrzenie
- Brakuje Ci kompetentnych pracowników
- Potrzebujesz dodatkowych kompetencji u swoich kluczowych managerów
Znasz takie sytuacje? Szukasz rozwiązania?
Dobrze trafiłeś – pierwszy krok to Warsztaty Strategiczne z Human Focus
Warsztaty strategiczne to przede wszystkim praca rozwojowa. To działanie przeznaczone jest dla Właścicieli, Zarządu oraz kluczowych pracowników firmy. Na warsztat bierzemy przedsiębiorstwo, bądź jego część i realizujemy profesjonalne case study. W tej formule aktywnie pracujemy nad zagadnieniami o charakterze strategicznym dla Twojego biznesu.
To doskonałe narzędzie, które skutecznie pomaga w realizacji założonych celów. Zadania jakie wykonujemy z wykorzystaniem warsztatów strategicznych bywają różne. Część z nich znajdziesz na naszej liście.
- Opracowanie nowej kompleksowej strategii przedsiębiorstwa
- Opracowanie zmian, korekta dotychczasowej strategii przedsiębiorstwa
- Opracowanie strategii pionu, obszaru – np. strategia produktowa, strategia sprzedażowa, model organizacji pionu obsługi Klienta
- Wypracowanie zmian organizacyjnych w firmie
- Opracowanie modelu komunikacji
- Określenie oczekiwań Właścicieli / Zarządu dotyczących kierunków rozwoju firmy. Uzyskanie Konkretnych odpowiedzi na pytania
- Dokąd zmierzamy?
- Co jest dla nas ważne?
- Co się dla nas liczy?
- Rozwój kompetencji biznesowych uczestników warsztatów w szczególności:
- zarządzania zmianą
- analizy i syntezy informacji
- kreatywności
- obszaru komunikacji
- Analiza sytuacji i identyfikacja wyzwań
Formuła Warsztatów jest zależna od celu, jaki ma być zrealizowany, co również determinuje ilość spotkań. Jeśli celem warsztatów jest opracowanie/modyfikacja strategii, to oprócz realizacji kilku spotkań konieczna jest aktywna praca zespołu projektowego w okresie pomiędzy poszczególnymi spotkaniami. Im bardziej strategiczne cele i więcej zadań do realizacji przez zespół, tym bardziej rozbudowana jest formuła warsztatów.
Szczegółowy zakres prac określamy po rozpoznaniu sytuacji, oczekiwań i potrzeb Klienta.
Warsztaty mogą być również wstępem do dalszych prac, takich jak:
- AUDYT ZASOBÓW I PROCESÓW.
- Stworzenie mapy procesów
- Opracowanie dokumentacji organizacji
- Opracowanie profili kompetencyjnych dla stanowisk
- Przygotowanie reorganizacji firmy
- Przygotowanie programu rozwoju kompetencji pracowników
Rynek szybko się zmienia, potrzebne są nowe impulsy rozwojowe