banner z napisem sprzedaż, negocjacje utrzymany w niebieskiej kolorystyce

Warsztaty Sprzedażowe

Mówi się, że sprzedaż to klucz do sukcesu. Przyjmujemy do realizacji cele i konsekwentnie je realizujemy.

A co dzieje się, kiedy założone cele nie zostają zrealizowane?

Reakcja zależy od sytuacji, od doświadczeń naszych i klienta. Stworzenie optymalnej odpowiedzi wymaga rozmów z handlowcami, analizy danych, konkretnych sytuacji, przeglądu procesów w sprzedaży.

Sprzedażą zarządza dyrektor odpowiedzialny za obszar, zarządza także handlowiec w zakresie, w którym odpowiada za realizację określonych celów.

Proponujemy warsztaty sprzedażowe, których zamysłem jest rozwój zespołu oparty o działania systemowe. Warsztaty kierowane są zarówno do handlowców, jak i innych pracowników firmy, aktywnie uczestniczących w procesach sprzedaży i obsługi klienta

Warsztaty bazują na sprzedaży B2B. Jakie zagadnienia mogą obejmować?

  • Procesy, na których opiera się sprzedaż
    • sprzedający mogą realizować zadania poprzez większa ilość procesów jednocześnie
    • tworzenie procesu sprzedaży,
    • jak długo proces sprzedaży jest skuteczny?
    • wdrażanie i weryfikacja procesu
  • Prospecting w sprzedaży B2B
    • napełnianie lejka sprzedażowego
    • dlaczego lejek bywa zatkany? Regularne odtykanie lejka
  • Wypracowywanie / skuteczne wdrażanie standardów obsługi klienta,
  • Komunikacja z klientem

Konsultacja Powrót