banner z napisem marketing utrzymany w niebieskiej kolorystyce

Marketing

Wszystko dookoła nas to marketing. Zdarza się, że kampanie nie są przemyślane, bo doskonale zdajemy sobie sprawę, że chce się nas przekonać do czegoś, do czego absolutnie nie chcemy być przekonywani.

Jak wyobrażamy sobie sprawnie funkcjonujący dział marketingu? Sztab ludzi, ogromne pieniądze, miesiące pracy, a przecież wiele rzeczy można zrobić przy użyciu dużo mniejszych zasobów: finansowych, technicznych i ludzkich.

Nasi eksperci są gotowi pokazać Państwu, jak efektywnie wykorzystać to, co mamy bez inwestowania dodatkowych środków.

Tematy szkoleń, które podejmujemy:

  • skuteczna strategia marketingowa,
  • zarządzanie produktem,
  • wprowadzanie nowego produktu na rynek,
  • planowanie kampanii reklamowych w cross mediach,
  • pomysł na kampanię reklamową – kreacja reklamy,
  • plan marketingowy,
  • badanie satysfakcji klientów,
  • marketing mix 7P,
  • strona internetowa – tworzenie i zarządzanie serwisem www,
  • skuteczne  Social media w Twojej firmie,
  • Public Relations vs Content Marketing – realne różnice i zbieżne cele strategii,
  • zarządzanie kategorią,
  • zintegrowany plan marketingowo-sprzedażowy/integrated commercial planning.

Pomożemy Państwu dobrać najefektywniejsze narzędzia do zamierzonych celów.

Napisz do nas Powrót