Nozbe – pracuj produktywnie

Produktywność zdaje się być dziś kluczową miarą efektów naszej pracy. W praktyce wykonywanie zadań prawidłowo, szybko i skutecznie nie zawsze jest łatwe do osiągnięcia.

We współczesnych przedsiębiorstwach wszystko dzieje się jednocześnie  – realizowane zadania są wielowątkowe, a o wiele różnych projektów należy dbać równolegle. W tej sytuacji zaczynają zawodzić tradycyjne harmonogramy, a lista rzeczy do zrobienia zdaje się rosnąć z minuty na minutę. Przybywa maili, zapytań i informacji, które napływają do nas z wielu różnych źródeł.  Łatwo się w tym pogubić, w konsekwencji efektywność naszych działań drastycznie spada.

Można nie lubić technologicznych nowinek i preferować klasyczne notesy i żółte karteczki. Jednak jeśli nasz notatnik zalejemy nieopatrznie kawą albo przypadkowo wyrzucimy, tę jedną, jedyną, superważną żółtą karteczkę… Wtedy o katastrofę nie trudno, a przecież chcemy być profesjonalistami.

Twórcy odpowiadają na nasze potrzeby oferując nowoczesne aplikacje do pracy zespołowej, programy do przechowywania plików czy narzędzia dedykowane do zarządzania projektami. Właśnie jedno z takich narzędzi chcemy Wam polecić. To Nozbe –  as w rękawie, wspierający naszą efektywność.

Nozbe to polski produkt, choć karierę robi głównie zagranicą – w USA, Kanadzie, Holandii, Japonii. W Polsce korzystają z niego m.in.: Pani Swojego Czasu Ola Budzyńska, kompozytor Piotr Rubik, youtuber Matt Olech, czy programistka pasjonująca się produktywnością – Żaneta Jażdżyk.

Nozbe to łatwa w obsłudze, intuicyjna aplikacja, która nie przysporzy problemów laikom, a jednocześnie spełni wymagania profesjonalistów. Można ją zainstalować na Windowsa, Linuxa, Maca oraz mobilnie – na Androida, iPhone’a i iPada. Nozbe w prosty, minimalistyczny sposób pozwala planować zadania i projekty. Umożliwia tworzenie listy priorytetów, w efekcie przyspieszając realizację naszych celów. W Nozbe można delegować zadania członkom zespołu, współdzielić z nimi projekty, czy dodawać komentarze do zadań.

Dodatkowym atutem jest jej pełna synchronizacja, np. z Google Calendar, Google Drive, plikami na Dropboxie, czy dokumentami Microsoft Office. Dzięki Nozbe jednym kliknięciem zamienisz otrzymanego maila na zadanie do wykonania, a potem – część najprzyjemniejsza – wykonane zadanie możesz „odhaczyć”, zgodnie z filozofią metody Getting Things Done. Na koniec dnia wiesz, ile zrobiłeś, co czeka Cię jutro i w najbliższych tygodniach. Jeśli jeszcze się wahasz – możesz wypróbować darmową wersję aplikacji, w której można zarządzać maksymalnie 5 projektami.

Nozbe to nie tylko możliwość uporządkowania listy rzeczy do zrobienia w jednym miejscu, to także redukcja stresu, gwarancja bezpieczeństwa danych i po prostu – więcej czasu dla Ciebie.

STRONA APLIKACJI

POWRÓT