Obsługa Klienta

Najważniejszy jest Klient, a jakość obsługi klienta to klucz do sukcesu – towarzyszy nie tylko sprzedaży, a wpływa na wizerunek i konkurencyjność całej organizacji.

Profesjonalne szkolenia z obsługi klienta wyposażą Twój zespół w niezbędną wiedzę i praktyczne umiejętności tak, aby mógł budować trwałe relacje i zapobiegać odpływowi klientów.

Szkolenia i warsztaty mogą być dostosowane specjalnie do potrzeb konkretnych grup szkoleniowych: pracowników recepcji, sprzedawców, doradców, przedstawicieli handlowych, czy konsultantów – zarówno adeptów jak i wykwalifikowanych specjalistów.

Przykładowe obszary tematyczne szkoleń z obsługi klienta:

– Typologia klientów i trudny klient

– Komunikacja z klientem

– Standaryzacja obsługi klienta

– Diagnoza potrzeb

– Język korzyści – jak go skutecznie stosować

– i wiele innych!

 

Zapraszamy do kontaktu, chętnie przygotujemy dla Państwa indywidualną ofertę.

Napisz do nas Powrót