Najważniejszy jest Klient, a jakość obsługi klienta to klucz do sukcesu – towarzyszy nie tylko sprzedaży, a wpływa na wizerunek i konkurencyjność całej organizacji.
Profesjonalne szkolenia z obsługi klienta wyposażą Twój zespół w niezbędną wiedzę i praktyczne umiejętności tak, aby mógł budować trwałe relacje i zapobiegać odpływowi klientów.
Szkolenia i warsztaty mogą być dostosowane specjalnie do potrzeb konkretnych grup szkoleniowych: pracowników recepcji, sprzedawców, doradców, przedstawicieli handlowych, czy konsultantów – zarówno adeptów jak i wykwalifikowanych specjalistów.
Przykładowe obszary tematyczne szkoleń z obsługi klienta:
– Typologia klientów i trudny klient
– Komunikacja z klientem
– Standaryzacja obsługi klienta
– Diagnoza potrzeb
– Język korzyści – jak go skutecznie stosować
– i wiele innych!
Zapraszamy do kontaktu, chętnie przygotujemy dla Państwa indywidualną ofertę.