Mówi się, że sprzedaż to klucz do sukcesu. Przyjmujemy do realizacji cele i konsekwentnie je realizujemy.
A co dzieje się, kiedy założone cele nie zostają zrealizowane?
Reakcja zależy od sytuacji, od doświadczeń naszych i klienta. Stworzenie optymalnej odpowiedzi wymaga rozmów z handlowcami, analizy danych, konkretnych sytuacji, przeglądu procesów w sprzedaży.
Sprzedażą zarządza dyrektor odpowiedzialny za obszar, zarządza także handlowiec w zakresie, w którym odpowiada za realizację określonych celów.
Proponujemy warsztaty sprzedażowe, których zamysłem jest rozwój zespołu oparty o działania systemowe. Warsztaty kierowane są zarówno do handlowców, jak i innych pracowników firmy, aktywnie uczestniczących w procesach sprzedaży i obsługi klienta
Warsztaty bazują na sprzedaży B2B. Jakie zagadnienia mogą obejmować?
- Procesy, na których opiera się sprzedaż
- sprzedający mogą realizować zadania poprzez większa ilość procesów jednocześnie
- tworzenie procesu sprzedaży,
- jak długo proces sprzedaży jest skuteczny?
- wdrażanie i weryfikacja procesu
- Prospecting w sprzedaży B2B
- napełnianie lejka sprzedażowego
- dlaczego lejek bywa zatkany? Regularne odtykanie lejka
- Wypracowywanie / skuteczne wdrażanie standardów obsługi klienta,
- Komunikacja z klientem