Mówi się, że sprzedaż to klucz do sukcesu. Przyjmujemy do realizacji cele i konsekwentnie je realizujemy.
A co dzieje się, kiedy założone cele nie zostają zrealizowane?
Każdy z nas ma takie doświadczenia i wiele gotowych odpowiedzi, a może moglibyśmy zrobić przegląd procesu sprzedaży i dopracować jakieś drobne elementy?
Sukcesy naszych ekspertów pozwalają nam zaproponować Państwu kilka gotowych narzędzi, których wdrożenie można przeprowadzić po szkoleniach z obszaru:
- standaryzacja procesu sprzedaży,
- standaryzacja obsługi klienta,
- zwiększenie efektywności sprzedaży,
- skuteczne rozpoczęcie procesu sprzedaży,
- diagnoza potrzeb sukcesem sprzedaży,
- język korzyści kluczem do finalizacji sprzedaży,
- obiekcje, czyli szansa na zwiększenie sprzedaży,
- skuteczna finalizacja sprzedaży,
- zarządzanie sprzedażą,
- negocjacje sprzedażowe,
- negocjacje zakupowe.