Nic nie jest tak pewne jak zmiana. Prowadzenie biznesu w obecnych czasach wymaga otwartości i elastyczności, zwłaszcza od osób odpowiedzialnych za wynik, pracowników. Zarządzanie może być realizowane na różnym poziomie – firma, dział, strategia, proces, pracownicy (członkowie działu, uczestnicy procesów).
Umiejętność obserwacji otoczenia, analiza informacji, szybkość podejmowania trafnych decyzji, umiejętne delegowanie, monitorowanie i rozliczanie zadań. To tylko kilka elementów, które mają duże znaczenie, a podnoszenie kwalifikacji pracowników firmy jest tak ważne jak regularny trening u biegacza.
Realizowane przez nas szkolenia prowadzone w formie warsztatowej. Obszary naszego wsparcia mogą obejmować:
- zarządzanie strategiczne
Strategie tworzone są na coraz krótszy okres, więc kompetencje w tym zakresie mają kluczowe znaczenie w zarządzaniu.- skąd wiemy czy nasza strategia jest aktualna?
- jaki zakres ma obejmować strategia?
- proces tworzenia strategii
- użyteczność strategii
- cele strategiczne, praktyczne przetwarzanie na cele operacyjne
- komunikowanie i wdrażanie strategii
- komunikacja w zarządzaniu
- jak osiągnąć spójność komunikacji w różnych obszarach
- budowanie przekazu
- komunikacja skorelowana ze strukturą
- komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna – czy pracownik jest naszym klientem?
- zarzadzanie procesami
- zarządzanie zmianą jako proces
- tworzenie procesu
- uczestnicy procesu
- wdrażanie,
- ocena i weryfikacja,
- modyfikacja, optymalizacja
- zarządzanie zespołem
- delegowanie, monitorowanie i rozliczanie,
- przywództwo,
- ustalanie priorytetów i zarządzanie czasem,
- zarządzanie przez cele,
- zarządzanie przez kompetencje,
- rekrutacja i selekcja pracowników
- rekrutacja jako proces sprzedażowo – zakupowy
- elementy employer brandingu
- komunikacja w procesie rekrutacji
- marketing rekrutacyjny
- proces doboru pracowników
- onboarding